Min mĂ„ndag💗

Min mĂ„ndag förvandlas frĂ„n en hektisk dag pĂ„ jobbet till en underbar kvĂ€ll med Christoffer. Jag möttes i hallen av tĂ€nda ljus i hela lĂ€genheten, ett vackert dukat bord med fina rosor. Och en finklĂ€dd pojkvĂ€n i full fart med att laga oss 3 st underbart goda rĂ€tter. En ljuvligt god kantarell-risotto till förrĂ€tt, smördegsinbakad oxfilĂ© med svampröra och avokadosallad till varmrĂ€tt följt av en smaskig efterrĂ€tt av mörk chokladpudding och grĂ€dde. En underbar middag med vin och bakgrundsmusik. Lyckliga jag, vad jag Ă€r tacksam att just jag har fĂ„tt en pojkvĂ€n som du. SĂ„ oĂ€ndligt tacksam. 💗


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Åh vad det lĂ„ter hĂ€rligt! :)

2015-10-13 @ 17:41:41
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: