Underbara ljuvliga fredag

Föga förvånande är att fredag är min absoluta favoritdag. Nästan allt med fredagar är underbart, en av dem bästa grejerna med denna dag är stämningen som omger en, alla tycks vara lite höga på livet och på bra humör. Härligt tycker jag. På kontoret är fredagar helt toppen och alla går runt och för-myser och laddar upp inför helgen. 

Dem senaste dagarna har rullat på i vanlig ordning, jobb och planer i fulla lass. Skönt med sköna rutiner. Igår åkte vi hem till mam & pap för en mysig middag med en av mina morbröder som åkt upp från Göteborg för en helg i Stockholm. Han är bra han!

Och ikväll kommer min älskade Nathalie hem till oss i sumpan för lite mys och vin, åh vad jag behöver en dos av min böna.

Nu, ca 5-6 h kvar på denna jobbdag! Fredag fredag fredag


Detta var en annan mysig fredag..

Ge mig denna stund tillbaka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: