Semester💗

Wow, vilken vecka. Vilken fantastisk underbar semestervecka jag har haft! Göteborg som start och efter det har det varit ett litet sommar-Àventyr varje dag. Solsken i överflöd, god mat och fina vÀnner, goda drinkar och otaliga glas vin, osv. Underbara sommar..
ParkhĂ€ng och picknick, bĂ„tĂ€ventyr och hĂ€ng i vĂ„r vackra stad, middag med hela ligan och mysig roadtrip. 
Kvalitéstid med bÀsta, och drinkar pÄ fridays. SÄÄ hÀrligt!
Wenngarn och Sigtuna. Sommarklassisk dag. 
Bild frÄn middagen pÄ public och en dag/kvÀll med min fina Sara.
Jag och goa mĂ€nniskor samt en fin dag i solen pĂ„ udden i Ă€lskade KungsĂ€ngen, vart en heldag i solen med ett glatt gĂ€ng följt av middag och fortsatt drinkande i centrum.. Denna söndag har jag unnat mig och myst till det. SĂ„ skönt! 
 
SÅ himlans nöjd med denna vackra underbara semester! Nu ska jag sova och ladda upp för en jobbvecka. 
 
PUSS pĂ„ vackra sommaren💗







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: