Det där med att nattuggla.

När man inte kan sova, och istället knäpper på datan och börjar surfa lite lätt på fb och andra "standard"-sidor, så är det nästan FÖR lätt att man sveper iväg och övergår till att surfa sig igenom hela jävla internet, och ALLT det har att erbjuda. Har på dem senaste två timmarna lyssnat igenom en massa nostalgi-musik på tuben (90's i mitt♥) hittade en asbra låt som jag hörde i Don Jon (det var en..speciell..film) häromdan. Och en annan låt som man nästan känner sig lite "tung" i bröstet när man hör, också en som man hörde mycket i yngre år. Och en JÄKLA massa andra dängor! Försöker att inte gå in på något utav mina fb-album, eller gamla blogginlägg för då sitter jag här till lunchtid imorgon.....Fått höra MÅNGA gånger förr att jag är otroligt sentimentalisk och nostalgisk av mig. Och det stämmer, till 110%. Jag älskar det, att blicka tillbaka på fina tider & stunder, jag blir lycklig ända in i märgen. Men, man ska nog inte fastna där FÖR mycket. Keep it lagom. liksom.
 
Åh, typsikt mig, blir ofta tankspridd på ett rätt härligt sätt, filosofisk och positiv när jag sitter och nattugglar såhär. Haha! Kanske dags att försöka sova. Här är dem två låtarna som jag fastnade mest för denna natt..
 
Good vibrations:
 
I love you always forever:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: