Långhelg i mitt hjärta!

GRATTIS Min finaste älskling! Du är värd allt det bästa här i världen, du så enormt underbar. Så godhjärtat rakt igenom, fina själ. Idag fyller alltså min prins 23 år, rena rama gubben. Väckte han med frukost på sängen följt av gos, jag är ledig idag och han började sent så vi hade tid på oss. Efter kortläsning, presentöppning, frullen & myset började jag städa undan för att sedan ta freja på en morgonprommis medans han såklart, myste vidare i sängen och kollade på hans favvoserie. Men nu har han som sagt tagit sig till jobbet, och jag tänkte städa det sista, köra någon tvätt, laga lunch & ta freja på dagsprommisen. Ikväll tänkte jag laga till någon laxrätt som födelsedagsmiddag. Åh min fina underbara bästa älskling. Tråkigt att vara utan honom under dagen, men vi får se till att göra kvällen underbar. OCH PUSS PÅ LÅNGHELG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: