Sliten efter helgen!

Har vart en jättebra helg faktiskt! Eftersom den har spenderats med underbara människor och lite alkohol. Sitter aldrig helt fel! Dock så har jag sett fram emot en lugn söndag, och lugn har denna söndag varit, har seriöst knappt rört mig en meter, bara ätit och sovit haha! Försöker ladda batterierna för en sund och bra vecka, men känns som att jag kommer vara minst lika trött imorn. Illa! Får i alla fall bli PW varje morgon, bara jag, för mig själv med min musik i öronen<3. Sen blir det cv-skrivande och jobbsökande så mycket det går! Och försöka klämma in en storstädningsdag! känner att det behövs! Men ser fram emot en ny vecka med nya tag!
Saknar min babe, sjuklingen har legat hemma några dagar nu! Hoppas han blir frisk snart.

Gosisar i fredags!

Trevliga pojkar igår hos frida hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: