Ge mig sommar & bra humör tack!

Haft en fin dag med nathalie. Fick dessvärre inte mycket till sömn överhuvudtaget inatt så är något trött just nu! Är inte bara fysiskt trött, utan är så trött på att inte ha jobb, och på så mycket annat i mitt liv som jag inte orkar skriva ner. Jag har det inte dåligt, vissa i min närhet har det värre, och försöker verkligen tänka på dem och inse att jag klagar över småsaker! men jag måste tillåta mig själv ibland att bara vara arg & att känna. Vet inte riktigt exakt hur jag känner mig nu, lite överkänslig & pmsig helt klart! Jag känner mig smått rastlös, trött, irriterad, ett sätndigt jävla chokladsug, fundersam, osv! Jag vill inte ha en mörk höst just nu när vissa personer känns avlägsna! vill att alla ska vara på samma ställe, ute på en äng, under solen, en sommardag, och kröka osv! Åh vill ha det nu! Menmen.. Så känner jag just nu! lite förvirrad chey som nog bara behöver sova. AAllt känns bara långt ifrån svinbra just nu! Jobb o yaddayadda! Hoppas att allt (mitt humör och min inställning) vänder Mina p-piller är jättekonstiga och jag vet inte om jag har reagerat rätt på dem! Så ett samtal till UM får det bli imorn. Måste börja äta bättre och röra på mig, hålla detta nu! Lovade ju mig själv. Så börjar imorn med det så får vi se hur det går! Min älskade syster skulle hjälpa mig med cv osv i veckan, tack och lov för henne. Sen får vi se hur det blir med halloween. Orkar inte bry mig så jättemycket! Nu ska jag fortsätta sitta här med min huvudvärk & pms och känna ständiga suget efter choklad. Hejpa!!

glad chey i lördags iaf! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: