Happy new year!

Har fått bli mobilbloggning dem senaste dagarna eftersom jag ej haft tillgång till data/internet. Gillar inte riktigt att mobilblogga menmen! År 2011 närmar sig sitt slut och det är blandade känslor, men mest känner jag att jag inte kunde bry mig mindre att det blir ett annat år, bara ett nummer ändå haha. Känner mig helt likgiltig. Förra året så tog jag det på mycket större allvar tror jag nog.. Men 2011 har vart helt underbart fantastiskt jävla asbra! Är så nöjd med det fina året, iofs så är typ alla år bra, alla har något. Men ja, 2011 har vart underbart! Och även om jag känner mig något likgiltig så ser jag ändå fram emot ett nytt år, ser fram emot en fin kväll ikväll med mina underbara. Slänger upp lite bilder som jag ej kunnat lägga upp pga dålig mobilbloggning.


planksteken på GC

trött chey på jobbet:):):)

min söta frida igår!

Coola bruttor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: