heldag i city | its a good day!

vart inne i stan HELA dagen med ellan! Sjukt härligt o få strosa omkring där tycker jag! hitta så jävla mycket grejer, jag orkade inte snåla med pengarna, lovade mig själv att göra av med alla pengar jag drog med, dvs ca 2000 kr, och det gjorde jag :D duktiga jaaaag.. Och duktiga ellan som är en asbra shoppingassistent, MOHAHA! nej men hon är bra på att hjälpa miiig att hitta grejer osv! Hur som haver, blir alltid lycklig efter en bra shoppingrunda! Och nu har jag grejer att ha på mig på nyår! blidde dock ingen klänning som det va tänkt, men har en korsett med en kjol, så det ser välle ut som en klänning iaf! ANYWAYZ. snart ska jag ta på mig min nyköpta brun utan sol som emilie rekommenderade! Spännande..

EN SAK TILL.. taggggggad för nyår!! wooop!




en liten del av det jag köpte idag! plus alla smågrejer som parfym etc.
precis duschat och smörjt in mig med brunutansol! möhö!
Nu ska jag hoppa i mjukisarna och chiilla på livet!
PUSSSSKII!