Känns som en bra dag!

(scrolla ner för en massa gamla bilder!)

Solen skiner faktiskt på och jag har faktiskt (äntligen) blivit lite brunare. Det uppskattas av mig själv, för att jag står ut i den heta solen.Ibland finns det inget skönare än att bara få slappa i solen. Men då och då är det nästan en pina.I alla fall, denna dag ska jag spendera med Sandra & Sara i Kista för lite shopping och se efter några bra reor. Har hört att det ska vara halva priset eller nåt sånt där på gina tricot. Så det ska bli trevligt, tänkte nog dra ner till lillsjön efter det och bara ta det lugnt. :) Nåväl, det var ungefär det jag orkade berätta om nu. Ha en toppendag du med! /Jessica

P.S Någon som vet en bra festival eller konsert nu i augusti? I stockholm, annars INTE långt från sthlm.
Som ej har någon 18årsgräns, och som är från nu till fjärde aug. Eller 11-15 agusti. Snälla tipsa då! :D