Äntligen jullov

Nu går vi sista dagen,innan vi slutar och tar JULLOV. Underbart! Ser fram emot malta resan. Önskar bara att matilda kan följa med.. Nåja, Imorgon blir det jullshow, ska bli kul..

Idag började jag så sent som tolv, häärligt, hade också bara en lektion, vilket bestod av redovisning. Min grupp arbetade med invandrarfrågor, gick bra, missade lite som jag hade velat ta med, men det blidde inte så. Menmen, nu finns det inte så mycket att göra, blev ändå rätt nöjd. Åkte in till komethallen med fanny och sara efteråt och solade lite solarium , redan börjat se skillnad, jippi kay ey!, känns fantastiskt att vara lite brunare än alla andra. :):):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

min mage och så ser lite brunare ut men inte så mkt skillnad i ansiktet xD vi får fortsätta med saolandet :)

2008-12-19 @ 17:22:40
Postat av: Sarat

2008-12-19 @ 17:23:17
Postat av: JAG

Jaa, jag tycker vi åker in snart igen! :D

2008-12-21 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: