Första jobbdagen avklarad!

Och det gick helt suveränt! grym miljö, grym stämning, sjukt grymma människor! Kunde nog inte fått det bättre! jobbar med en grupp sköna och jordnära brudar! så ser fram emot detta jobb något enormt! Är i alla fall tacksam över att första dagen gick nästintill perfekt, att jag var på topp, och att mina kollegor är så underbara, och att min syster jobbar på samma ställe..(och att jag och carro fick spela lite xbox bara för att vi är så duttiga hehe) Stannade kvar ett par timmar extra timmar och jobbade faktiskt över lite, muhehe.. Bara det att jag är heeeeelt sjukt slut nu. Lite jersey shore, sen sängen, start kl 8 imorn! ♥


carros fina ben hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: