Måndag 31 januari 2011!

verkar som att rätt många håller med mig om att det varit en rätt så seg måndag! jag har varit så otroooooligt seg i kolan att jag inte orkat göra någoonting av det jag skulle. inte bra! får bli imorn istället! :)Sitter iaf och ser fram emot vissa utgångar, många som fyller år och massa random utgångar liksom! jag och frida är rätt peppa på en redig jävla utgång med bara massa tjejer! :D låter hur najs som helst ju.. och så längtar jag..bara..till..helgen.. myskväll & mp står på schemat iaf!

sitter även och stöör mig litegranna på att det inte finns bilder på vissa dagar & kvällar i mitt liv,vissa stunder som man kanske gärna hade haft på bild liksom! damn me sometimes! meeenmen sånt är livet

man känner ju igen sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: