2011's höjdpunkter!


Första minutrarna in på 2011 var detta. förra nyår hehe. lovely!


Tog studenten!!♥

Studenttiderna i övrigt!♥

Jag var brunare än jacob hehehe♥ (våren)

Åkersberga!♥ (kräftskiva etc..)


götlaborg med fridisen!♥


Våran studentskiva & mösspåtagning!!♥

Hela jävla våren!! Såå underbar! Jag bodde bl.a ensam ett tag, alla bodde här. Bra tider!
Födelsedagar och middagar i överflöd! Saknar som sjuutton! ♥


Sommarn var också helt UNDERBAR! ♥


Midsommar i håban!♥

Min finaste Maya kom upp ett par gånger med familj!♥

Jag & toffsen. nuff said♥

började på ett jobb med världens underbaraste kollegor, älskade tjejer!♥ bästa damlandslaget!
Inte fy skam ;) Här, på g till Julgalan 2011.

Den mysiga julkänslan jag har haft!♥ bra vinter/jultider.

Några av mina mest älskade vänner! Vet inte vad jag hade gjort utan dem.
Och alla mina andra älskade fränds! har givetvis gjort detta år lite finare och lite bättre!
..Och självklart min bästaste familj/släkt!♥

Som tidigare nämnt så har hela jäkla året vart förhimla fint, MEN
detta var några utav höjdpunkterna som jag kommer på just nu. kommer antagligen
hitta massa fräsiga bilder och komma på nåt mer lite senare haha! typiskt mig.
Men detta får det bli for now. 2011♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: