söndag utan ångest

vaknade runt halv tre, haha! med lite huvudvärk sådär lagom mkt. helt ok! åkte till bromma igår med mårten, stefan och becca, chillkrök hos rosie med sköna människor, så det var najsigt. Är happpppy idag, och ser fram emot massa saker! WHOA sommar kan gärna skynda sig lite, längtar som fan! Blir även 18 till sommarn, ger mig lite ångest bara, haha, vill inte bli äldre (?) MENMEN. måste ju, och det kommer va så sjukt mkt fester det här året pga alla 92:or som fyller 18.. JEEEEZUZ.. ne en bra söndag är det iaf, woho, it feels good.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLA VILL BLI 18 UTOM DU. du e konstig........ mvh Fanny

2010-01-31 @ 20:03:33
Postat av: Hassan

Hahah jessi vi är lika, vill inte heller bli 18!



Ärligt när jag såg bilden på mig trodde jag först de va Krilleboooi xD Hahaha



2010-01-31 @ 21:35:40
Postat av: JEZZIFURFAN

hahahaha i know bre! ;)

2010-02-01 @ 00:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: