Boy, I'm gon' hold you down

hey baberiba! fick värsta flippet o börja städa mitt rum osv. känns härligare att stapla in i ett något fräshare rum, hade ju förfan tallrikar överallt=bananflugor! NAJS! så gåre när man inte tillbringar så mycket tid i sitt rum och är lat. hehe, skärpning! Hur som haver, snart kallar duschen och klä på sig, platta håret osv. vet dock inte planerna helt för ikväll, snackades om det vanliga parkhänget, som jag förövrigt älskar. Jag menar, det är ju rätt obligatoriskt att kröka ute på somrarna?. Anyway, det var mikaela som snackade omet, så får väl ringa kärringen! hehe. Snart äre skola, tre dagar, skitkul, men samtidigt jobbigt, fan pallar inte skolarbetet. men får ta tag i det nu.

fick hem nåt brev om studentskivor. trevligt o få det hemskickat innan man ens börjat trean, känner mig så old. HAH fast det är jag ju inte... but still! Fast.. hur fan kan man INTE längta tills den vackra dagen jag står med min fina klass och fina kompisar och FUCKAR UR totalt, muhahaha! utsrpinget, grattandet från släkten, partandet! nae, så sweet.

Saker jag bör göra inom snar framtid: shoppa, shoppa & shoppa. och lämna in papperet så jag kan få min lön.
WOHOOOO!

saknar några fisungar som är utomlands, ellan, jenny, milos, cimpa, jacob & ante. kom hem nurå.


hahah uddenhänget mitt i natten med en fail eld, hur soft som helst ändå..

haha asså!

kommer sakna denna sommarn!