Halloj!

Länge sen man skrev här! Men nu tänkte jag börja skriva lite igen.

OTROLIGT mycket som har hänt under början av detta år och 2008, måste bjussa på lite bilder,18 årsfester, 17 årsfester, vanliga krökkvällar,jakanhäng haha! its fun to be 16.





du & jag<3

jag & bästa vän med snygga jackor! hehe

redan trött på skolan..



partyyyyy




DIIIIIIIIIIIIIIF<33

HAHA

heltidshäng i stan med fina tjejer!


..och det var bara nåågra av alla bilder jag har!

bland annat var påsklovet 09 bääääst!! :)

låter bilderna tala lite för sig självt! självklart finns det så mycket fler bilder och så många händelser som inte är fotade. menmen sånt får man ta! Har haft det underbart verkligen! så jävla skoj! sweet 16 peepz.
har heller inte haft nå blogglust! Tänkte dock börja "dokumentera" mer nu..

Var ute på en långpromenad med Fannii idag, var SKITSKÖNT och röra lite på sig, hon köpte hårfärg på coop och sen var det bara att fortsätta gå. Hon skulle färga mörkbrunt och verkar vilja ha så ett tag nu, jag har inte sett det men det är säkert snyggt! Iaf, en del saker har ju hänt sen jag skrev sista gången, både bra och dåliga saker. Har haft roligt som vanligt med mina underbara vänner :) Snart ska vi hämta våran andra hund, Freja, jag längtar som fan! och jag ska vara hemma med valpen två dagar från skolan, häärligt!

P.S TACK brorsan för att du fixade min text! haha


Fann en soulmate i min klass<3