Glad påsk!

Gårdagen bjöd på lite shopping, för pojkvännen min åtminstonde. Har förvisso lite att spendera atm, men minsta ansträngnig bjöd på värmesvallningar och näsan är något igentäppt så var långt ifrån på sånt där shoppinghumör, men det kliade rejält i fingrarna, SÅ fina skor överallt! Och så otroligt fina vårkläder. Som sagt, överallt. Så naj, snart blir det att dra en rejäl & ordentlig shoppingrunda oavsett. Annars har vi inte tagit ut oss så mycket hittils, film & mys har det blivit, känner mig lite hängig, men sugen på att göra något speciellt, är sugen på lite vin...Hmm, time will tell! Medans har jag mitt extremt stora påskägg som jag fick av mina fina föräldrar, att mumsa på! Hehe
 
Tjockismode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: