Lilla otursfågel..

Igår var jag sängliggande exakt hela dagen.. Det var/är något krångel med min mage atm, vet inte vad jag har åkt på, men vårdguiden har gett mig instruktioner hur jag ska behandla magen min. Idag känns det väl lite bättre, än så länge. Men kände mig inte kapabel till att jobba ändå. Lagom irriterande att gårdagen bjöd på en massa erbjudande på jobbfronten, och ett som jag VERKLIGEN ville ha. Men som jag mådde igår så orkade jag knappt röra på mig, så det vart ej något. Förhoppningsvis dyker just det där erbjudandet upp igen. Då jäklar ska jag försöka nappa det på direkten. Annars så blir det som sagt vila ut det idag, hoppas det ej blir värre bara. p.s min älskling är den bästa som finns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: