Och så en fin juldag på det.

Kvällen spenderades hos cimpa med en massa ljuvliga individer som jag har saknat så! Beerpongtävlingar & skönt häng. Vart dock en lite tidig hemgång för min del då dem flesta skulle vidare mot sportbaren (tradition på juldagen hehe) Jag fick istället skjuts hem utav min älskade pojkvän! Hade i alla fall en jätterolig kväll och den avslutades med mys i soffan, så jag är helnöjd! Och.. Återigen kan jag ej sova.. Fan! har hamnat i någon knäpp rutin. Inte somnat så sent om jag gjort dem senaste nätterna på år & dar. Det måste ändras på! Men men JULTIDERNA känns lagom över för i år för min del. Ge oss nu bara nyår och sedan VÅR & SOMMAR-TIDER.
slitage.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: