I see the pain hidden in your pride, i see you're not satisfied

Man känner ju onekligen av den sibiriska kylan utanför! helvete vad kallt det är, men våren närmar sig ändå! Nu är det i slutet av januari månad och jag kollar verkligen tillbaka på den första månaden på året med ett brett leende. Den har vart underbar, med alla mina fina vänner, fantastiska familj/släkt, och min fina pojkvän. Lyckligt lottad är jag! Hoppas att dem kommande månaderna blir minst lika bra. Vet i alla fall att februari har bland annat lite födelsedagsfirande och alla hjärtans dag att komma med. How very nice! Och ett nytt projekt att jobba med på jobbet, liite uppfriskande att veta. Men allra bäst är nog ändå att våren närmar sig.. Blir så jävla glad av den tanken.. Anyways, spenderade gårdagen med ellan, världens finaste vän. och slutade upp hemma hos älskling. Var en något kaotisk dag, men dem två personerna fick den att bli lite bättre. Tack för att ni finns♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: