Bye bye babies!♥

Nu har mina älskade lämnat oss här hemma för att flyga ner till Malta. OM jag kommer att sakna dem..Från att ha gått från fullt hus till ett mer tomt & tystare hus. Men måste ju erkänna att jag saknat mitt rum, mitt mysiga rum och mitt badrum! Men otroligt härligt har det vart att ha dem här, och vi har haft så kul och så mysigt. Ser verkligen fram emot en resa ner till dem i sommar. Och som sagt, förhoppningsvis kommer dem upp igen till nästa jul igen. Men nu.. Ska jag njuta av att ha mitt rum för mig själv, för att sedan ta en dusch för att senare åka och storhandla tills imorn. Ha en fin kväll!♥
 
P.S NYÅR IMORN?! hur sjukt är inte det. Gått så jävlans fort!
 
Världens finaste Kylie & Maya!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: