that's how much you mean to me

Underbara fina soliga fredag! Igår var jag med söta Ida, vi började med att sitta på baksidan, i solen, hur mysigt som helst, sen gick vi in och gjorde lite middag och kollade på massa filmer, innan vi drog på en rejäl promenad! Hur sweet dag & kväll som helst, efter det kom toffe förbi och myste lite med mig, uppskattades verkligen.. och nästan nyligen, efter en mysig morgon så drog han mot zäta i think, jävla tjat om FIFA 12 hit och dit, man blir ju galen asså. Menmen.. Vilket jäkla sommarväder vi fick från ingenstans, jag som förväntade mig att snön skulle slå till när som, men nej, underbaaara solen visar sig en sista gång, kanske borde passa på att sola lite? Ikväll blir det i alla fall mys med toffsen, vet inte vart vi ska vara bara, men en tripp förbi coopen får det bli och inhandla lite grejer! Om vi får tag på en bil dvs.. Aja, dags att få i sig nånting i magen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: