Vädret suger dase, har ett stökigt hus, känner mig osnygg atm, glömde bort mitt informationsmöte med arbetsförmedlingen igår och har några jobbiga men viktiga samtal att ringa, min data kommer att kola vippen och jag behöver verkligen en ny men har inte så mycket pengar, vill utomlands med vänner, blir det av? hmm tvekmacka, och så vidare..

MEN det spelar ingen roll, allt det där negativa, för jag sitter här och tänker på hur lyckligt lottad jag är med mitt liv! Jag älskar verkligen att leva och är så jävla pepp på framtiden och allt. (lyckorus är inget fel känner jag..) mitt liv är så jäkla bra helt enkelt!
LOVE LIFE!


saknar studenten lite! good times indeed
Precious life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: