En av dem bästa dagarna i mitt liv!

Vart ska jag börja..? gårdagen var mer än lyckad! HUR BRA mösspåtagning & födelsedag som helst! förstår inte hur jag kunnat klaga över att födelsedagen var på mösspåtagningsdagen för det störde mig inte alls igår! trodde väl att folk skulle halvt glömma bort att jag fyller år ;) hehe men så fel jag hade.. Underbara människor! Hur som helst.. vi krökade, allihopa, på ängen, rökte, skrattade, svamlade osv! Folket sjöng för mig & jonas, jag fick chansen att träffa iprincip alla mina nära vänner denna dag också! hur underbart som helst! Solen skeeeen och alla var glada. mest jag och jonas hihi! Efter ängkröket bar det av till fanny, lite käk, och en pn (a). Sedan vare ba upp till sb och slutligen mp! där alla va, satt vid "vipbordet" med kungsängendräggen och bara körde. Träffade skönt folk! bra stämning fortfarande, sen hem med nattbussen! Och nu sitter jag och precis käkat chokladdoppade jordgubbar, lyssnar på bra musik och kollar på gårdagens bilder! , här är några av dem:






glada födelsedagsbarn!










hahahahahahhahhah








hehe kunde inte låta bli att hugga in på dirren!
Nämen där var några av gårdagens bilder. förutom den sista då.
menmen :D PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: