jävla psykos

är sjuk, i feber, varit sen i måndags, totalt onajs, dock börjar jag känna mig friskare nu, funtar på att ta mig till skolan imorn, om jag orkar, kanske smart o stanna hemma en extra dag, ladda batterierna rejält innan helgen? jennys lokalfest på fredag, ska bli skitkul! Anyway, de senaste två dagarna har passerat sjukt fort, känns som det nyss va måndag, nyss va helg. Att det känns som det gått jättefort kan ju bero på att jag i stort sett sovit bort de två senaste dagarna, legat i sängen konstant. Haft ont i hela kroppen, ont i huvet, ont i foten, hostat, varit förkyld. sjukt otrevligt! har dock knaprat ipren och tagit bafucin och hinkat en jävla massa vatten, men som sagt, börjar känna mig bättre nu, tack och lov.

har vart på asbra humör idag, vart på vårhumör! Huuur trevligt som helst, känner för en heldag i stan,shoppa, käka ute, bio, festa, filmkväll med underbara, mysa, sitta på nån uteservering och dricka nåt gott och ta en liten cigg kanske. hihi. UNDERBART. (Fast har även känt mig som något utav ett retard, lite smått efterbliven, när jag varit sjuk. känner mig lite..efter haha) Finns inge bättre än en fet comeback efter att man vart sjuk ett tag! Så nu jävlar kör jag i helgen..antagligen! WHOA.

nu funderar jag på att göra en fet fruktsallad med apelsiner, äpplen och bananer, sååå gott! PIZ AUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: