♥teenage dream

världens längsta dag i skolan..eller den var från 10 till 4, ahhahaha men ändå. för mig var det långt! men nu ska jag köra hårdare i skolan! förfan. Jag och jonas together i engelska c, särklassEN. Men de lunch!. hehe. Käka nyss mat, jättebra skit! Och nu soooooftar jag! njuter av mitt fortfarande städade rum. bäst att hålla det snyggt nu så länge som möjligt! Ohja. 

ser även fram emot helgen även fast det är lite obestämt. kanske blir gävle fre-lör med frida o ia! annars parkhäng, krogen, ante & cimpas land ? i dunno. återstår att se, blir nog kul.

(hörde även om "frankrike-värmen"(?) som anländer i sverige i sept. gillas!(y))

Finner vissa andra saker lite underhållande just nu. brudar & killar
, deras problem och allt som hör till!
vad för slags relation man har till varandra, hur man uppfattar och dömer osv. haha jättesvårt att förklara. så varför ens försöka. orkar inte det jöö! så aah bajs i nyllet! nu ska jag dunka min asbraiga musik och njuta av livet. <3


kände bara för att lägga upp den här skitfula bilden , bara för att den är så fin.
jacob.. du e cool. shtek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: