Så jävla nöjd!

HEIHEI HALLÅ TJENA! jezzi känner sig tillfredställd och nöjd med tillvaron. yepyep!! folket drog för ca en halvtimme sen, hade alltså company från sex till 12, asnajs, asmysigt, asröjj, fint med krök och stök mitt i veckan, på en torsdag. ne men det va SOFTA bananer! Käkade egna hamburgare vid 7 tiden, öppna lite presenter, snacka, skratta, sjöng, sedan blidde det veranda-krök, med vattenpipa och kedjerök HEHE.
Var nog runt 18 pers, totalt, som kom förbi, uppskattar varenda liten sötkorv som kom, hiehie. Underbara vänner har man ju! Så har städat lite nu, och är skittrött, och imorn blir det att gå upp tidigt, för att ta tåget till uppsala, och valborgsröjja! TROR JAG, om jag orkar, blir att skippa skolan isåfall.(åh nej hehheh) Får se hur jag gör!

HAHA asså så söt men så ful bild!


Min fina majskolv höll tal!
anyway. Awesome födelsedagsfirande! och än äre fan inte slut HEEHUUU. Tack alla kära underbara skitabra kompisar!
..nu börjar livet som 18 åring, big difference likssssssssssom. But still.