första a d v e n t

Nahajs! Men nu slog det mig att det börjar bli vinter, snart är det julafton, förih.. det var ju nyss sommar, sol och bad, sommar lov (?!) Det går så sjukt fort. Sitter och äter lussebulle och pepparkakor, asgott iofs men tkr det känns lite jobbigt att allting går så himla fort, haha JAJA. Igår var det krök och singstar hos dannie, rätt najs faktiskt, hade nog varit roligare om jag inte var så jävla sjuk, vene om jag kan ha bihåleinflammation eller hur tusan det stavas för kan knappt kolla runt med ögonen. YEYE tror jag ska till skolan imorn ändå, att träffa kompisarna är bättre än å sitta hemma och ruttna framför tv:n. Fast nu har vi pyntat och haft oss hela helgen här hemma så det är sjukt mysigt att gå omkring, speciellt på kvällen i huset för det är så dämpat ljus och mysig stämning, vilket måste vara en av de bra sakerna med vintern/julen. Weellllshmelll you latas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: