dont forget to breathe slow

Är så jävla sjukt trött, somnade inte förrens fyratiden igår, jätteproblematiskt! somnar alltid efter tre nuförtiden. En orsak är att jag har jäkligt svårt att slappna av och bara somna, även fast jag är trött, men sen var det hur många bra program efter varann igår som helst, så det var väl ett litet undantag,så inte helt förvånansvärt så kom jag ungefär 40 min sent till svenskalektionen, som vanligt, gjort de senaste fyra gångerna om jag kan minnas rätt. INTE BRA. var annars en awsum skoldag, typ, var lite seg, men jag och mikaela drog till med en jävla brakfest i fotosalen, satte på lite gubbrock och släppte loss helt enkelt, its grrreat. lagade middag för ett tag sen, lövbiff med ris och b-sås, okej lövbiff är inget jag vet exakt hur man tillagar, så den värmde jag på (y) och riset misslyckades jag lite med, var rätt hårt, buhu! aja, kokerska är jag inte, har dock vissa undantag, men det är itne en sån jävla bra dag idag känner ja. Har ofta mycket att tänka på, lägger ofast fokus på allt omkring mig och inte på mig själv, vet inte om det är så smart. Jag behandlar mig själv inge vidare.. Hehe men aja snart ska jag möta sara för en liten prommis, blir inget långvarigt eftersom jag är så jävlans trött. Vill bara bort från huset ett tag. Och röka, yeah. A i d e !

denna spelas sönder just nu! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: