Vart f*n är solen?!

Börjar bli ruskigt trött på det deprimerande gråa vädret, har hört DOCK att det ska bli varmare i veckan, ska upp till Lima då med kusinerna men ska försöka sola så mkt som möjligt. Peace and love hoppet börjar försvinna asså. Nu är planen att jag ska besöka de åtminstonde EN dag, men det är problem med hur jag ska komma dit, etc, jag vet inte varför jag är så envis, kan ju åka nästa år, blir bara massa problem om jag ska försöka komma dit i år. ORKAR INTE. HUR SOM helst, hur det än går med det så har mkt annat å göra i sommar, längtar som fan till allt! Kollar på gamla bilder på datan, somrarna 06, 07 och 08 , så många minnen! ..

Ska til jenny nu med ellan och fannu, först ska vi förbi konsum och köpa lite gottigott för att ha till filmen (?) om det blir nån ikväll, ska bli skitmys. Måste dricka mer vatten nu, känner mig vääldigt uttorkad, va en hård kväll igår ;)


Kommentarer
Postat av: förvirrad blogg fantast

Jessica, du ser ju alltid ut sådär!

2009-06-21 @ 19:31:21
URL: http://allaalskarjesspessi.blogg.se/
Postat av: SVAR PÅ TAL BITHÖÖS

HEHE, I KNOW YOU LOVE ME



fanny

2009-06-21 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: