Min otroligt lugna helg..

Helgen var.. Lugn, ganska mysigt ändå. Fredagen var det film som gällde, och en mysig prommis med sara, det var en skön promenad, fick ur mig en massa saker jag störde mig på. Skönt.. Och på lördagen var jag hos min syster med en del släkt, och det var ju hur mysigt som helst. Måste passa på å säga att ,ALLA, jag repeterar , ALLA blir & är sjuka nu, vad är detta ? Lär ju va så när det är årstidsbyte, dvs när det går från sommar till höst. Och sedan smittar den ena den andra, och tills slut lider hela skolan av hösnuva. Uschi! ja, det vill säga, alla UTOM JAG. faktiskt , & mycket lyckligtvis har jag blivit frisk från mina irreterande HÖSTsnuva. Lite håller väl i sig, men det är snart bortblåst. Hoppas jag inte blir nersmittad igen nu när alla andra är sjuka, lite dålig timing (?) där asså. Hur som helst, sitter nu här i pyamas och precis bestämt kläder tills imorn, och ska snart börja med mitt hår. Tänkte sätta upp det i flätor över natten och låta det lockas. Sitter även och gnager på lite jordnötter , så dumt av mig, går och småäter hela tiden känns det som, en otroligt dålig vana som jag måste bort med.
 
I love my sis!