Om dagen..

Trött trött trött. (och dålig på att uppdatera bloggen)
Jag är så trött, sover inte många timmar. Måste ändras!
Matilda har åkt hem, saknar henne redan haha, men vi ses snart igen.
Vi måste passa på nu eftersom hon nu till hösten börjar i en skola i Lund. Usch vad hemskt! kul för henne , men fan vad jag kommer sakna henne, ska hälsa på så ofta jag kan! Själv kom jag in på media i UBG. haha, inte så svårt. Men jag blev ändå lite stolt ^^ Ska bli kul.
sommarkväll
Annars mår jag rätt bra för tillfället. Har bestämt mig nu och ska börja motionera regelbundet och äta nyttigare.Man känner hur snabbmaten och snacks tar på hälsan och ens energi. Så, ja det ska jag försöka och göra mitt bästa.
Allmänt är det jävligt skönt med sommarlov, så skönt och bara ta det lugnt med vännerna, sola & bada hela dagarna.
Tyvär blev det inget utomlands för mig det här lovet, ska till öland rätt snart, det är nog det längst jag kommer komma bort från stockholm i år. Haha, men jag ska inte klaga, för man har så mysigt med tjejerna här hemma ändå. :)
kista shoppinnnnggg (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: