Dags att ta sig i kragen?

Dagen började finfint med fotokunskap där vi fick tillbringa mesta delen av lektionen ute i friska luften och fota vad vi ville..Bara det kunde relatera till glädje,kärlek och tristess. Min kreativitet var på topp faktiskt och jag fick många ideer och visioner som jag genomförde på ett bra sätt. anyway.. Dagen fortsatte som den brukar, bara..Lite mysigare :) Hade tänkt vara med sara, ellan och becca men det hände aldrig, tror vi tar det imorgon om alla kan. Måste ju prata lite , lite allmän uppgradering och annat. Helgen? jaja, hursomhelst så tog jag det lugnt efter skolan, fram till 7 tiden då jag styrde kosan mot konsum för att handla kakor och sedan röra mig mot systers och lukas hus där hela familjen väntade på mig och kakorna. Väl framme satt vi runt deras bord i matsalen och fikade och hade det riktigt trevligt, många konversationer var i luften, bla lite resesnack. Dvs Malta som det förmodligen blir till vinter , rättare sagt nyårsafton. Tycker fortfarande det är lite synd att missa allt här hemma då, men jag menar hur ofta åker man utomlands vid nyår :D jodå, jag SKA ner och det ska bli mysigt, dessutom har lillkusinen anlänt till världen tills dess.Ser mycket fram emot det, morbror, blir det en Bella ? SPÄNNANDE! kan knappt bärga mig. Och om vädret tillåter hoppar jag ner i deras stora pool :O ! Haha. Känner nästan hur lyckan bubblar i magen när jag nämner Malta, poolen , dvs nya huset, och kusinen, GAH! jag vill ner..
Sitter nu och kollar på Jurassic park som jag lånade av tessan :) den och tre andra filmer. Ska nog ha filmkväll så här sent, om jag orkar då! well well, gotta go! Hörs / Jessica

Jo, nu är det nog dags att ta sig i kragen, nu blir det en rolig sysselsättning, blev erbjuden att följa med och simma med mamma och jannike, haha , låter lite .. ja, men jag funderar seriöst på det! så vi får se. Nu fram till den största grejen, Snart blir det storrensning av garderoben, och hela rummet i sig, alla hörn, alla lådor, alla små ställen där allt kan tänkas gömma sig. Japp, Storstädning och storrensning väntar framför mig. Blir nog lite jobbigt, men resultatet av det hela blir nog njutbart!

En vattenpipakväll någon gång i början av 8an. saknar!
(haha alltså min min..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: