31 augusti

Storrensade min garderob idag, fanns massor med kläder som skulle slängas. Tänk vad mycket som kan ligga och skrota i garderoben, lustigt.. Hur som helst, vek kläderna fint i hyllorna och hängde upp endast de finaste kläderna , så de riktigt syns. Haha..När jag väl hade städat klart garderoben kom jag att tänka på hur mycket nya kläder jag skulle vilja ha som skulle sitta fint i garderoben, tyvär är jag inte världens rikaste just för tillfället, så det blir väl att hitta några reor.
Om de nu finns nånstans därute! Hoppas.. Annars har jag funderat på att skaffa ett jobb..Vi får se hur det blir med den saken. Städade toaletten idag också, äckligt, men nödvändigt. Torkade bort smuts i handfatet, spegeln, hyllorna, så det blev skinande rent. Så min dag har gått mest åt att städa. Ska fortsätta med själva rummet imorgon förmodligen! Nu sitter jag här och hör min mage kurra, längtar tills middagen, då pappa bjuder på hans extremt goda wok. MUMS! Ha en fortsatt trevlig söndag / jessica

31 augusti som sagt. Vet ni vad som händer imorgon ? DET BLIR HÖST ! :D haha!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Trevligt! :D

2008-08-31 @ 20:06:48
URL: http://corneliaberggren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, yees ^^

2008-09-01 @ 18:42:13
URL: http://jesspessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: